pernillaskreativa.blogg.se - Längtar..

Längtar..

.. tills det blir vår! För just nu vill jag kunna gå ut och bygga klart mitt växthus utan att frysa ihjäl. Jag vill plantera diverse och spendera en stund varje dag med att pyssla om dessa diverse!
Jag vill ut och cykla, men cykelkorgen fylld med picknick och bara sätta mig någonstans i skogen och ha det mysigt.
Jag vill bli inspirerad av våren och pröva något nytt. Det är väldigt mycket jag vill. Men i väntan på dessa tider så nöjer jag mig med smyga ut ibland och trotsa kylan och regnet, och spenderar merparten av tiden inne med en bok eller ett handarbete i händerna. Tålmodigt får jag sitta här inne och vänta.
Men under tiden kan vi titta på lite bilder från förra sommaren (som jag tagit med min analoga kamera) och i våra tankar vara där!
 

Kommentarer :

#1: Fredrikapåvinden

Jättefina bilder! Snaaaart är våren här på riktigt! <3

Svar: Tack!Ja det ska bli underbart när den äntligen är här!<3
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :