pernillaskreativa.blogg.se - Pernilla Einarsson Photography

Pernilla Einarsson Photography

Den senaste tiden har mitt intresse att fota tagit över mitt intresse att handarbeta, men det är ju den tiden på året då det är så mycket färger och liv ute så det faller sig helt naturligt att stickorna i min hand helt plötsligt byt ut mot en kamera! Hinner med att handarbeta lite, men eftersom jag just nu är inne i en sy-period och jag inte har en möjlighet att kånka ut symaskien utomhus så, ja, då blir det bortprioriterat.

Plus att igår fick jag reda på något kul :D Den 23 augusti så börjar jag på Mullsjö Folkhögskola igen, och denna gången kommer jag gå deras Fotoskola!
När jag valde gymnasium så valde jag media, eftersom det var den linjen som jag kunde få fota på, och jag är nog född med en kamera i handen för jag kan inte minnas en tid då jag inte knäppt bilder för att kunna föreviga minnerna i mitt liv!
Så för några dagar sedan kände jag att det var dags att göra en fb-sida där jag kan dela med mig av mina bilder, så fler kan få skåda det vackra jag ser här i världen (:
 
Klcika på bilden för att komma in på min fb-sida och gillar gärna sidan om ni tycker om mina bilder :D
 
 

Kommentera inlägget här :