pernillaskreativa.blogg.se - Stickad mösshalsduk

Stickad mösshalsduk

Jag känner mig fortfarande lite vilsen, plus att min lilla räv inte är helt bra. Så jag glömmer helt enkelt bort saker hela tiden! Men nu kom jag på att jag glömt visa er månades video (: fast följer ni min youtube-kanal så vet ni ju redan att den kommit upp ;)
 
Februaris video är hur man stickar en mösshalsduk. Min är riktigt varm och skön då jag stickade den i ullgarn. Det bästa med den är att den täcker nacken ordentligt så man slipper kalla vindar som får det att isa i hela kroppen.
 

 

Kommentarer :

#1: Fredrikapåvinden

Åh den är SÅ fin verkligen! <3

Svar: Tack <3 Den är riktigt skön med :D Perfekt nu när det är så blåsigt och kyligt i luften!
Pernilla Einarsson

skriven
#2: Anna

Vilken fin!!

Svar: Tack (:
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :