pernillaskreativa.blogg.se - Fantastic beasts and where to find them

Fantastic beasts and where to find them

Som den Harry Potter-nörd jag är så var ju tvungen att gå på premiären av "Fantastic beasts and where to find them" trotts att min plånbok egentligen inte tillät det. Och.... Den var fantastikst bra! Jag har varit så besviken över "The cursed child" som släpptes i sommras, så det var en lättnad att den här filmen var bra :D Jag hade velat gå och se den igen så bra var den, men tyvärr är det ju svindyrt att gå på bio så jag får bita ihop och vänta tills den släpps på dvd, så den istället kan få pryda min film-hylla (:
Ska också bli spännande och se hur de andra filmerna blir sen.. Ja mycket att se fram emot där!
 
 
Och jag måste ju även dela mig.. ENDA?! instuktionsvideo som är Harry Potter-inspirerad. Jag skäms lite att jag inte har gjort fler Harry Potter-inspirerade videor! Får nog se till att ändra på det (:
 

Kommentarer :

#1: rememberthiis.blogg.se

mysigt :)

Svar: (:
Pernilla Einarsson

skriven
#2: Fredrikapåvinden

Åh det är ju så himla mysigt att gå på bio, men ja dyrt också tyvärr... Kul att du gillade den! Blir lite sugen att gå och kolla själv :)

Svar: Ja det är hemsk dyrt med bio, så man får verkligen se till att prioritera vilka filmer man ska se! Men min kompis hade företagsbiljetter, så blev nästan halva priset, vilket var väldigt skonsamt för plånboken (:Man filmen var faktiskt så bra att det inte svidit så illa att betala fullpris (: Så rekommenderar den verkligen!
Pernilla Einarsson

skriven
#3: Alicia

ÅÅÅH vilken lättnad att den var bra!! Har inte vågat hoppas på någonting efter the cursed child men tänkte gå och se beasts i början av nästa vecka om jag får ihop det! Spännande :D PS ällllskar sockorna!!

Svar: Jag rekommenderar dig verkligen att se den, och ja, verkligen skönt att det kom något bra från Harry Potter världen 2016! The Cursed child var verkligen en sådan besvikelse... knappt en så man ids låta boken stå i hyllan!Tack :D
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :