pernillaskreativa.blogg.se - För 4år

För 4år

sedan såg jag ut såhär. Vid denna tiden jobbade jag på fabrik och mådde allmänt dåligt pga stressen där. Efter ett år blev jag varslad.
Jag flyttade hem till Peter (och Simon som bodde där med). Jag läste alla Harry Potter-böckerna på 4 veckor. Sen visste jag inte vad jag skulle göra eftersom jag var arbetslös, och så råkade jag hitta en gamal halvt färdigsticka halsduk som jag fick för mig att jag kunde göra färdig. Och innan jag visste ordet av det så hade jag en hel kasse med garn, 7meter halsduk och början på sockor. Det var då mitt handarbetsintresse började :D
 

Jag saknar mina piercingar och mitt korta hår. Ciggen har jag ju fimpat och den saknar jag inte!
Funderar på att klippa mitt hår.. :D
Har ni föresten sätt att jag klippt mig redan? Fast inte så kort som ovan. Men kika ner så får ni se hur kort jag har nu (: (som vanligt så de som följer mig på instagram har ju redan sett detta! @pernillaskreativa på instagram).
 
Jag ser lite för ordentlig ut.. eller?! Jag tror mitt hår kommer bli kort..are (:
 
 

Kommentarer :

#1: Sofie

Nej! Jag kam iaf inte klippa det kortare! Det var hemskt!

Svar: Då får jag hitta någon annan som vill klippa av mitt hår, haha (:
Pernilla Einarsson

skriven
#2: Tomas

Hej Pernilla.
Jag har frågat dig något i dag i din video 'Sticka vantar 1/6'
taxam för ett svar.
Hälsar Tomas

Svar: Hej Tomas! Svar på din fråga finns nu att läsa på youtube (:
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :