pernillaskreativa.blogg.se - Stjärnhimeln

Stjärnhimeln

Så.. en av de bra sakerna med att bo på landet är att det finns ingen gatubelysning. Så på nätterna, som igår då det faktiskt var behagligt att sitta ute, så kan man beskåda alla miljaderbiljonertriljoner stjärnor ute i rymden. Det är en ganska magisk känsla att ligga på en filt och titta upp ut i intet.
Jag vet vid ett tillfälle, då var det för kallt för att jag skulle vilja sitta utomhos, då la jag mig i sängen och kollade ut genom fönstret och såg närmare 20 fall på 30minuter. Det var också en ganska så magisk känsla och ligga i sängen och bara stirra ut i ett rörligt intet.
 
Jag önskar så att jag haft lite bättre grejer till kameran och jobba med när jag fotade stjärnorna igår. Men här har ni bilder från nattens stjärnskådande.
 
 

Kommentera inlägget här :