pernillaskreativa.blogg.se - 24år

24år

Igår fyllde jag 24år, så självklart var det kalas här hemma! Det bjöds på kakor (som min fina mamma bakat!) och nygräddad blåbärspaj av blåbär som vi plockade i torsdags :D
 
Sen fick jag lite presenter, både till mig och till Luna (valpen) eftersom släkten fick träffa henne för första gången på mitt kalas.
Presenter från min mama & co. Så ja, jag gillar barnfilmer och fina saker från indiska (:
Fick helt fantastiska böcker av Peter! Jag älskar ju både böcker och Studio Ghibli, så att få böcker dessa böcker var AWESOME! Fint att herrn vet vad en gillar<3
 
Idag skulle jag egentligen jobbat, men istället (suck..) så fick jag åka till veterinären med min katt Momo, eftersom en grannkatt kommer hit titt som tätt och ska bråka med honom. Det spelar ingen roll att Momo har fått stryck hur många gånger som helst utan han ska ändå slåss tillbaka.. Så ja, mina födelsedagspengar gick åt direkt på att åka till veterinären med en halt Momo. Tur att jag älskar min katt och tycker han var värd verenda födelsedagskrona för besöket hos veterinären!
 

Kommentera inlägget här :