pernillaskreativa.blogg.se - Prova att trycka nya mönster

Prova att trycka nya mönster

På torsdagar ska jag egentligen inte vara i skolan,  men eftersom jag inte hade något direkt för mig idag så åkte jag till skolan. Och det blev en kul dag i skolan med fixande av mina ramar och lite provtryck och även tryck som jag tänkt göra till en tygkasse (:

Måste säga att jag är himla nöjd med dessa två trycken! 
Det mee bara blommorna på ska bli min tygkasse och det med ugglor och blommor är mitt provtryck.


Mitt mål med detta året på Mullsjö folkhögskola är att utveckla mina tryck och göra många nya mönster/tryck. Framför allt kommer jag göra tryck av foton jag tagit, så jag kan blanda två intressen för att skapa (: 

Sen är ju även silversmidet en av anledningarna som jag går ännu ett år, så det kommer bli mycket tygtryck och smycken ni kommer få se från skolan (: men ska även mellan skolan och jobbet försöka tränga in så mycket med youtube som jag bara kan! 

Kommentarer :

#1: Sofie

Va fint trycket på ugglan var!

Svar: Tack (:
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :