pernillaskreativa.blogg.se - Fotografering i gryningen.

Fotografering i gryningen.

Nu när jag vakna så gick jag ut en sväng och fotade lite. Har plockat fram min analoga systemkamera (jag jobbar ju faktiskt i fotobutik!!) och ska pröva att fota lite med den (: Men tog även med min min digitala systemkamera ut, så att ni kan få så lite bilder här på en gång (:
 
Och jag ha säkert skrivit detta tusen gången, men det tål att skrivas tusentals gånger till. Det är så underbart att bo på landet!
 
 
Detta magiska spindelnät.
 
 
Morgondagg.
 
 
Tycker svampen ser lite ut som sockerkaka!
 

Här är min fina analoga systemkamera (: Ska bli kul att se hur alla bilderna ser ut sen, för nu är det ju upp till bevis om jag är något bra på att fota när jag bara har ett försök per bild (:

Kommentarer :

#1: Sandra

Du får ha en foto-kurs med mig så jag lär mig hur man tar såna där riktigt fina bilder, hehe! :)

Svar: Lätt :D Kan vi vandra omkring i naturen och öva på att fota massa, och fota dina djur med :3
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :