pernillaskreativa.blogg.se - Sydd Julstrumpa

Sydd Julstrumpa

För er som följer mig på instagram (@Pernillaskreativa) Så har ni fått se en del julstrumpor det senaste, då jag varit igång och gjort en instruktionsvideo på hur man syr sådana (: Och nu är den äntligen klar, eller ja den har legat upp på youtube sedan i torsdags! Så är väl på tiden att jag delar med mig av den till er nu (:
 
När man väl har fått till ett mönster så går det jätte snabbt att sy ihop en julstrumpa (: Jag skulle säga att när man fått in ett flow på det så tar det ungefär 10min att sy ihop den. Den lilla tar kanske lite längre tid då den ska sys lite för hand.
 
 
Jag har tänkt att försöka sy ihop ett par stycken julstrumpor under helgen så jag kan ha med mig till försäljning under Julmarknaden på tisdag (:
Och om ni syr er några egna julstrumpor så maila gärna bild till mig ([email protected]) eller lämna en kommentar med en länk till ett blogg inlägg eller instagrambild, så jag får se hur era blir (: Detta gäller såklart allt ni gör med hjälp av mina videor! Är ju så himla kul att få se (:

Kommentera inlägget här :