pernillaskreativa.blogg.se - Silversmide, matchande smycken

Silversmide, matchande smycken

Jag är fortfarande sjuk och känner mig lite orklös, fast jag har ändå lyckats virka klart alla mina mormorsrutor så nu ska de bara sys fast i filten och sen är den klar.. Efter 2 år! Och jag borde ju hinna klart med den på 8 dagar, för det är ju så många dagar som är kvar på mormorsrut-peppen. 
Hur går det för er med era mormorsrutor?  (:

Jag tänkte jag skulle visa vad jag gjort på silversmidet, för jag har gjort ett matchande armband och ring som jag hade med på utställning under öppet hus i skolan.
Är väldigt nöjd med dem, och jag kommer definitivt föra fler smala ringat med lite krimskrams på (: kan hända att jag gör så många ringar att mina fingrar inre kommer räcka till, haha (: Vad tycker ni om mitt matchande set? Jag är iallafall nöjd (:

Kommentarer :

#1: elin

Oj! Länge sedan jag läste och kommenterade här nu, så nu har jag lite att göra ;)

Jag tycker det blev ett jättefint set. "Det vackra i det enkla" är lite av ett motto för mig.

Svar: Alltid så kul när du kikar in och kommenterar! (:
Tack (: Ja jag är himla nöjd med dessa smycken, även om jag bara använder ringen då jag inte är så mycket för armband!
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :