pernillaskreativa.blogg.se - Nu har jag äntligen börjat väva

Nu har jag äntligen börjat väva

Ja rubriken är väl ganska tydlig, min pläd är påbörjad och har kommit halvvägs. Synd bara att jag blivit sjuk så jag inte kunde göra klart den direkt.. har ju lite tidspress för nästa person ska börja väva sin pläd på tisdag! Men jag ska nog få ihop det (:  Är riktigt kul att väv. Och bästa är att jag nyligen fick en väv, så ska försöka sätta upp den och börja väva hemma.
 
Här har ni en bild på när jag börjat väva lite och när jag gör fransarna. Det gröna är då min pläd, och den blå är personens som vävde innan mig.

Kommentarer :

#1: elin

Bra om du tycker det är roligt, annars skulle det nog bli ganska drygt. Jag tycker det är en fin färg du har på din pläd också, men så är jag ju nästan löjligt förtjust i grönt :)

Krya på dig!

Svar: Ja det är riktigt kul, fast det tar ju sin lilla tid men det brukar ju det det mesta göra så. Ja jag gillar också grönt lite löjligt mycket, grönt och brunt (:
Tack, än är jag tyvärr sjuk.. men hoppas att den nya veckan börjar med att jag blir frisk!
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :