pernillaskreativa.blogg.se - Virkad matta

Virkad matta

Jag har en video på min Youtbue-kanal som är på hur man virkar en rund matta med spetskant, denna video är väldigt populär och det förstår jag för dessa enkla mattor är så himla fina! Själv har jag två stycken i mitt badrum, de både är sköna att gå på och gör badrummet trevligare till utseendet. Om man tar sig tiden att göra dem större så skulle de vara jätte fina att ha i typ köket eller vardagsrummet, eller i vilket rum som egentligen. Det ända är att de blir så tunga att hålla i när de börjar bli lite stora.. Så därför har jag själv än så länge nöjt mig med två små till badrummet (:

Någon av er fina läsare som har kollat på denna video och gjort en matta? Skulle vara kul att se isåfall (: För den delen så vill jag gärna se allt som ni gjort med hjälp av mina instruktionsvideor!
 

Kommentera inlägget här :