pernillaskreativa.blogg.se - Nålbindning

Nålbindning

Jag har börjat nålbinda, och som vanligt så ni som följer mig på instagram har ju redan sett detta (@pernillaskreativa på instagram) (: Började för ett bra tag sen nålbinda på ett par vantar men jag har lyckats tappa bort dem i flytten.. Så istället började jag med en mössa, började den nerefrån och jag märkte att den blev väldigt tajt så fick vända den efter ett tag och göra nedre delen till toppen istället. Så funderar på om jag ska försöka att göra den uppifrån och ner, eller om jag ska pröva att göra den nerifrån och upp fast göra den större.. För det jobbiga med nålbnindning är att det är så jobbigt att dra upp och man behöver göra om, så helst vill man ju göra rätt från början!

Men när jag väl fått ordning på hur jag ska göra det så tänkte jag att jag ska visa er med hur man nålbinder (: Är faktiskt riktigt kul att nålbinda!
 
 
Taggar: nålbindning;

Kommentera inlägget här :