pernillaskreativa.blogg.se - Virka en halsduk med V-kant

Virka en halsduk med V-kant

Jag har nu gjort en video på hur man virkar en halsduk, med V-kant. Och att det är med V-kant menar jag att själva kanten på halsduken ser ut som ett V.
Kan även säga att jag har ännu en nålbindningsvideo på g (: Och sen har jag ju min kilometer långa lista med saker jag ska filma, men hoppas jag har lite tid över till mer filmande nu under våren, då vi har mycket självständig arbete. Och jag har tänkt mig att om vi har en ett projektarbete så kommer jag välja att utveckla min youtube-kanal som projektarbete (: Så då kanske det kommer upp lite saker som vi gör i skolan!

Men än så länge får ni nöja er med detta klipp på hur man virkar en halsduk med V-kant (och 109 andra klipp som finns på min youtube-kanal).
 

Kommentera inlägget här :