pernillaskreativa.blogg.se - Dödsrelikerna

Dödsrelikerna

Denna fantastiskt vackra, underbara, otroliga canvas har min lillasyster målat till mig i julklapp!
Jag önskade mig en sådan bild och hon gjorde den så mycket bättre än vad jag förväntat mig :D Att hon gjort bakgrunden i min absoluta favoritfärg gjorde att jag älskade den ännu mer. För visst är den otrolig? (: Och visst är syster min duktig på att måla!
 
 
Nu är frågan om jag bara ska låta den få hänga och vara som den är, eller om jag ska se om vi har någon snygg ram på jobbet som jag kan sätta in den i (:

Kommentarer :

#1: Alicia

Men vilken häftig och annorlunda tolkning av dödsrelikerna, världens bästa julklapp! Så fint! Fan art är det bästa som finns <3

Svar: Jag är så glad över att jag har en syster som är så grym på att måla :D Detta kan vara den finaste tavla jag har upphängd hemma!
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :