pernillaskreativa.blogg.se - Att kunna sy kläder till party

Att kunna sy kläder till party

Nästa lördag ska jag iväg på party för 2 av mina vänner, och på deras party står temat "äldre generationen". Ganska fritolkigt tema, så jag hade först svårt att bestämma mig för hur jag skulle komma dit. Men efter lite beslutsångest så kom jag fram till vad min tolkning blev.

Så det var bara att sätta igång och sy! Och idag så sydde jag sista knappen. Men jag är inte säker på att kläderna känns helt färdiga ändå. Har ju en hel vecka på mig att fundera på det.
Är iallafall så himla nöjd över plaggen jag sytt. Och jag hoppas att när jag nästa gång syr byxor, och syr dem i lite mer modernt stuk, att de blir lika bra sydda som dessa byxor blev!!!
 
Här får ni en lite sneakpeak på vad ag sytt mig på temat "äldre generationen". Kommer ta lite mer ordetliga bilder när jag har tid (: 
Någon som kan gissa vilken generation jag kör på? (:
 
 
 

Kommentera inlägget här :