pernillaskreativa.blogg.se - 23år och imorgon börjar skolan

23år och imorgon börjar skolan

I fredags fyllde jag 23år, och jag gjorde inget speciellt på min födelsedag. Städade lite hemma, åkte en sväng till stan och stannade förbi hos min mamma och åt mat (:
 
Dagen till ära hade jag på min min fina gula klänning (:
 
Mitt hår var lockigt efter en natt med flätor (:
 
Och jag hade på mig öronhängen som jag gjort av skedar på silversmidet i skolan (:
 
På tal om skolan.. Imorgon börjar skolan igen!! Ska bli så kul med ännu ett skolår med skapande (:
Fast detta skolåret ska jag inte gå 100%, utan planen är att gå i skolan 1 eller 2 dagar i veckan, så jag kan ha silversmide och textil (: Sen hoppas jag att jag kan jobba 3 eller 4 dagar i veckan, och så ska jag ha en dag i veckan avsatt för att jobba med min youtube! Måste ju lägga ner lite tid på min kanal så jag kan få ut fler roliga och hjälpsamma instruktionsvideor (:
 
Finns det något ni skulle vilja se på min youtube-kanal? Kom gärna med förslag, det är jag alltid tacksam för (: Och lika så, har ni gjort något med hjälp av mina instruktionsvideor så får ni gärna skicka bild på det till [email protected] (:

Kommentarer :

#1: elin

Grattis på födelsedagen ungefär en månad i efterskott! :D
Vad skönt med födelsedag i augusti, det är ju så vackert då. Fast din mamma kanske inte tyckte det var så kul att vara höggravid under sommaren. Själv fyller jag år mitt i det tristaste av trista: november.

Något jag gärna skulle se på din youtubekanal är ett tillägg till ditt mönster på en tröja; hur man ska göra om man vill göra en kofta istället. Vad man ska tänka på och hur man gör knapphål, om man vill ha en kofta med knappar.

Svar: Tack :D Bättre sent än aldrig (:Oj, ja du, det har hon faktiskt aldrig sagt något om att det skulle varit jobbigt, min stora lillasyster (som är 18år) är född i juli, och jag tänker att då brukar det ju vara som varmast, och då hade jag iallafall inte velat föda barn, för jag går ju i t-shirt och shorts inne på vintern för jag alltid är så varm x)

Noterat! Har funderar några gånger på om jag skulle göra video på hur man stickar kofta, även hur man virkar en tröja och kofta (:
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :