pernillaskreativa.blogg.se - Nu blir det pompa och ståt

Nu blir det pompa och ståt

Nu är min youtube-kanal uppe i 1000 prenumeranter! Vilken glädje det är, att kommit upp i fyrasiffrigt. Jag kan ju inte annat än glädjas och vara tacksam emot alla fina människor som kolla på mina instruktionsvideor, och jag hoppas verkligen att alla känner att de fått den hjälp de behöver.

Detta ska självklart firas, så jag kommer ha en utlottning om ett hemligt paket. För att vara med och ha chans att vinna paketet så kommentera detta inlägg med namn och fyll i eran mail så jag kan kontakta DIG om du vinner (: Och dela gärna detta, på fb, instagram eller bara berätta för dina vänner när du träffar dem!
Tävlingen kommer hålla på till och med 31/5 (:
 
Nu ska jag själv fira detta med lite kvällsmat och sen får jag väl ha ett litet party med mig själv i helgen och bjuda mig själv på vin, goda bakelser och en klapp på axel och ett "bra kämpat Pernilla"! Yay mig :D
 
Klicka på bilden för att komma in till min Youtube-kanal (:
 

Kommentarer :

#1: Helena i Uppsala

Vad spännande! Jag är absolut med i utlottningen!

Svar: Hej! Nu har jag dragit en vinnare, och tyvärr hade blev det inte du denna gång. Men kommer komma fler tillfällen (:
Pernilla Einarsson

skriven
#2: elin

Stort grattis till 1000 prenumeranter!! Så kul att nå ännu en milstolpe. Jag är så stolt och glad för din skull :)

Svar: Hej! Nu har jag dragit en vinnare, och tyvärr hade blev det inte du denna gång. Men kommer komma fler tillfällen (:Tack!! (: Är superkul och jag längtar tills nästa milstolpe! Blir så glad av att höra att du är glad för min skull!!
Pernilla Einarsson

skriven
#3: ida

Spännande med en utlottning :) Kul med så många prenumeranter

Svar: Hej! Nu har jag dragit en vinnare, och tyvärr hade blev det inte du denna gång. Men kommer komma fler tillfällen (:Ja det är verkligen jätte kul (: En blir ju uppmuntrad till att fortsätta och göra fler videor!
Pernilla Einarsson

skriven
#4: Maria

Jag är med i utlottningen. Vad kul

Svar: Hej! Nu har jag dragit en vinnare, och tyvärr hade blev det inte du denna gång. Men kommer komma fler tillfällen (:
Pernilla Einarsson

skriven
#5: Helena

Men vem vann då?

Svar: Hade du väntat två minuter så hade du inte behövt fråga (: För nu publicerade jag precis ett inlägg om vem som vann!
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :