pernillaskreativa.blogg.se - Lägg upp maskor utan ände

Lägg upp maskor utan ände

Tänkte jag ska dela med mig av min senaste video på min youtube-kanal. Att lägga upp maskor utan att behöva dra upp en lång ände som alltid verkar bli för kort eller alldeles för lång! Så nu mera lägger jag alltid upp maskor på detta viset när jag ska sticka något (:
 
 
 
Och snart kommer det förhoppningsvis upp en ny spel-lista med hur man stickar en ... Ja det får ni se (; det ska bara till att de ska sluta borra och banka utanför vår lägenhet så jag kan få ett tillfälle att filma med!

Kommentarer :

#1: Sandra

sv: Det har jag verkligen! Djur + människor är den bästa kombon att jobba med! <3
Åh, det låter ju väldigt intressant alltihop! Vad gjorde du på överlevnadskursen? Var det typ självförsvar eller "hur man överlever i skogen utan mat"??

Svar: Det var med hur man överlever i skogen om man går vilse om man är ute och vandrar eller typ plockar svamp! Fick lära oss massa vettiga saker (:
Pernilla Einarsson

skriven
#2: Lillan

Hej! När jag gick i skolan för 55 år sedan i Norge fick vi lära oss lägga upp på detta sätt. Väldigt bra! Glad du lär ut det till andra, jag har lärt min dotter detta. Trevlig blogg du har.
Ha en fin söndag.
Lillan

Svar: Ja det är verkligen ett smidigt sätt att lägga upp maskorna på!Ha en fin söndag du med (:
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :