pernillaskreativa.blogg.se - WOHO!

WOHO!

Idag blev det 500 prenumeranter på min Youtube-kanal (((((:
 
Så jag tänkte att jag skulle ha en lite tävling där man kan vinna ett hemligt paket! Och för att vara med och tävla om paketet så kan ni dela min youtube-kanal, blogg eller instagram på valfri media eller bara genom att berätta om det för någon och sedan kommentera ni här för att vara med i tävlingen (: Jag kommer lita blindt på att ni delat om ni säger att ni delat!
 
Tävlingen kommer hålla på till och med 30/11-14 kl 23.59, med andra ord i 3 veckor! Så kommentera för att vara med och vinna detta hemliga paket (:

Klicka på bilden så kommer ni till min Youtube-kanal (:
 
 
Taggar: tävling;

Kommentarer :

#1: Sandra

Jag delar gärna med mig av din kanal! Är sååå tacksam över att du delar med dig av det du gör. Jag började handarbeta i början av året & du har hjälpt mig jättemycket att komma framåt!
TACK Pernilla!!

Svar: Oh så kul att höra! Hoppas jag kan fortsätta att vara till hjälp med min Youtube-kanal (:Tack själv för din värmande kommentar (:!!
Pernilla Einarsson

skriven
#2: nina

Toppen, grattis. Du är en toppen duktig tjej och jag har bett mina pyssel vänner följa dig. Har lärt mig jättemycket av dina youtube klipp. Stort tack och fortsätt ditt fina arbete. Blir så inspererad av dina arbeten.

Svar: Tack så mycket! Jätte kul att höra (: Värmer verkligen när man får höra att man kan inspirera och vara till hjälp.Tack för din kommentar (:
Pernilla Einarsson

skriven
#3: Kylie Larsson

Hej hej! Tusen tack för en fin tävling :) Jag har delat här - https://www.facebook.com/kylielarsson/posts/10152492256162321

skriven

Kommentera inlägget här :