pernillaskreativa.blogg.se - Planer som få skjutas fram.. tills nästa år!

Planer som få skjutas fram.. tills nästa år!

Jag hade funderingar på att planera en handarbets-julkalender iår.. men.. Jag och min pojkvän får nycklarna till vårt hus imorgon! Så, ja, ni kan ju tänka er hur mycket tid jag har haft till att planera en julkalender, tyvärr ingen. Lika så hade jag tänkt filma massa instruktionsvideor, men vår lägenhet är bara ett stort kaos just nu så det har inte blivit något med det heller. Och har även haft planer på en ny design på bloggen och en header, eftersom den är väldigt tråkig just nu med bara mitt bloggnamn. Men förhoppningsvis så hinner vi fixa mycket med huset nu under december så jag kan lägga lite tid på att då fixa snyggare design och header (: julkalendern får jag sats på nästa år istället!
Och självklart så blir det fler instruktionsvideor när vi fått iordning huset (: Så var inte oroliga ni som önskat instruktionsvideor, jag har inte glömt bort dem!

Och tack och lov så började jag med mina julklappar för säkert 2 månader sen, och tur var det för annars hade jag aldrig hunnit klart med dem nu mitt i flytten. Jag har ju nästan bara egengjorda julklappar, så det gäller ju att börja i tid (:
Har du gjort någon egen julklapp? Och när började du med den/dem då? (:
 
Och glöm inte att imorgon får ni veta vem som vinner det hemliga paketet för att fira 500 prenumeranter på min Youtube, som för övrig snart är uppe i 600 prenumeranter tack vare er (: <3
 

Kommentarer :

#1: ida

Jag har stickat ett par sockar till en kompis i julklapp. Jag stickar inte varje dag så de kanske tog två veckor, säkert mer men nu e de klara :) Jag stickade även en infinity scarf som var tänkt till en kompis i somras men det blev aldrig att hon fick den så jag ska ge den till min brors fru i julklapp. Jag hade nå stickaril i somras så jag stickade scarfen och en vanlig halsduk under 1 månad och ett par tjocksockar med.

Lycka till med det nya huset :)

Svar: De blir nog jätte glad av att få saker som du gjort själv (: Så mycket roligare att få något som någon gjort själv än något som är köpt och vem som helst kan köpa själv!
Tack (((:
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :