pernillaskreativa.blogg.se - Lördag

Lördag

Igår var jag iväg hela dagen. Åkte till min släkt på pappas sida (de bor alla på samma ställe typ) så var där strax innan 10 (tar 1 timme att åka dit). Så började med att hänga med min kusin Sandra och min moster Madde till stallet och rida, ooh vad jag så gärna vill ha en häst! Men måste nog lära mig lite mer om hästar först..
Sen åkte jag hem till farmor och farfar och så åt jag mat där och sen åkte jag bort till min pappa. Skulle egentligen målat lite men så blev det inte.
Sen när jag kom hem så fick jag snabbt fixa mig och sen tog jag tåget till Falköping och var på "bo-själv-fest" hos Sol (hon som jag brukar Yoga hos). Det var hur kul som helst och jag är så glad att jag hann hem och fixa mig och tog tag i mig själv och åkte dit. Så Peter fick hämta mig kl 2 på natten.
Och när jag satt på tåget till Falköping så passade jag på att virka en boll, prövade lite på hur som blir bäst för har tänkt göra en instruktionsvideo på hur man virkar en boll. Och nu har jag även som projekt att pimpa vår vardagsrumslampa med lite bollar (:
Här har ni första bollen som kommit upp i lampan.
 
Idag så är det Peters tur att åka iväg och festa så jag ska sitta hemma och sticka hela natten tänkte jag. Och titta på Pokémon!
Hoppas ni alla har en lika fin långhelg som jag (:

Kommentera inlägget här :