pernillaskreativa.blogg.se - Sockenrunda i Sandhem

Sockenrunda i Sandhem

Den 17-18maj kl 11.00-16.00 är det sockenrunda här i Sandhem där jag bor, och på denna runda ska jag vara med och ställa ut mina alster (:
Så nu vill jag uppmana alla som kan och vill att komma och titta på mina grejer, men även allt annat kul som kommer finnas under rundan.

Det kommer vara många olika saker på sockenrundan, så tänka att smidigast är om jag skriver en liten lista här på vad ni kan komma o uppleva här i Sandhem.
 
Sandhems sockenrunda
 
Galleri Ve'boa i Kyrkekvarn
Kia och Carl-Göran Eneskjöld
Keramik-konst-antik
 
G:a affären Broholm
Birgit Adolfsson
Akvarell
 
Stråkenvägen 28
Gunilla och Ronald Keim
Måleri-olja, skulptur
Rosenmetoden/klangmassage
 
Hantverkshuset
Huldra, Inger Lundqvist
Textilverkstad
Wimbla, Hans Madsen
Bageri
Konsthantverk, Nicole Lundqvist
Luffarslöjd
 
Träffpunkten
Målargruppen Såbléden
Pernillas Kreativa
Handarbeten-kläder
 
Stråkenvägen 4
Annemiekke Kieffier
Keramik-tovad ull
 
Sägnernas hus
Fam. Edlundh-Kyrkeryd
Folktromuseum
Café & restaurang
 
Vistorp Granbäcksbro
Ingegerd & Jan Jansson
Motorsågsskulpturer
Ladugårdstomtar
-
Som ni ser så hittas jag på träffpunkten, som ligger inne vid biblioteket i Sandhem. Ska också tillägga att Sandhem ligger ungefär en mil utanför Mullsjö, kör man på riksväg 47 mellan Mullsjö och falköping så är det skyltat in mot Sandhem.
Skulle vara jätte kul om ni är sugna på att komma förbi och titta på alla grejerna som finns, och jag skulle uppskatta extra mycket om ni kom på söndagen den 18 maj, för tyvärr är jag bortrest på lördagen (med lite tur kanske jag hinner hem och är med den sista timmen på lördagen) men mina grejer kommer ändå finnas att tittat på under lördagen. Men vill ni träffa mig personligen så tycker jag ni ska komma på söndag (: Jag hoppas innerligt att jag får träffa någon läsare! Så om ni kommer förbi, tveka inte att säga hej och berätta för mig att ni läser min blogg!
 

Kommentera inlägget här :