pernillaskreativa.blogg.se - Second hand Lördag

Second hand Lördag

Igår var jag och min ena kollega på en super mega second hand runda. Vi hann med att besöka hela 8 second hand butiker!

Och ja.. det var inte jätte stor variation på det jag köpte.. Men jag är mycket nöjd över mina inköp.
Blev 3 böcker, ett gäng fotoalbum och ett gäng ramar, allt som allt pungade jag ut 475:- vilket är väldigt lite med tanke på att jag jobbar i en fotobutik och säljer ramar och album och vet vad det kostar att köpa nya!
Juste! Köpte en sak som inte var en bok, album eller ram.. Hittade en fin skjort.. blus? Ska kanske sy om den lite, men blev helt kär i färgkombinationen av brunt och blått! Var även inne på att köpa en retro klänning i brunt och blått med blommor, men den hade en gräslig uringning och såg ingen möjlighet att sy om den, som trots att det tog emot så fick den hänga kvar i butiken.
 
Här kommer bilder på mina fin fina fynd (:
 
 
Kan säga att albumen är redan fyllda, ni minns väl att jag sorterade bilder som skulle skrivas ut (blev strax över 2000 bilder).. så får fortsätta min jakt på album under nästa second hand runda (:
 

Kommentera inlägget här :