pernillaskreativa.blogg.se - Första dagen i skolan

Första dagen i skolan

Puh.. Idag har det varit första dagen i skolan (Foto-linje), och det är alltid väldigt mycket information att ta in på första dagen, så nu har jag spränghuvudvärk men det var det värt (: Träffade flera gamla klasskompisar från textilen och fick också träffa de 9 andra som går foto. Vi gick runt och kollade var de rummen vi kommer arbeta i var och sen pratade vi lite kort om vad vi kommer göra på foto-linjen.
Imorgon ska vi prata lite mer om vad vi kommer göra på linjen och sedan ha enskilda samtal där vi ska berätta vad vi förväntar oss av kursen och har för mål, och så har vi fått vår första uppgift! Så imorgon medan vi får vänta på vårt enskilda samtal så ska vi fota vad vi vill och var vi vill, men iallafall någon bild som är från området, och sedan välja ut 5 bilder att presentera på fredag.
 
Som lite pepp för att jag ska fota en himla massa det kommande året så delar jag med mig av en bild jag tog i förra veckan på min kusin Caspian (:
 

Kommentera inlägget här :