pernillaskreativa.blogg.se - Min första foto-redovsining

Min första foto-redovsining

Så nu har jag gått i skolan i en hel vecka och jag har redan hunnit med att ha en redovisning. Första dagen fick vi i uppgift att vi skulle fota fem valfria bilder, för att de skulle få en uppfattning om en som fotograf. Sedan skulle alla visa sina fem bilder och vi andra skulle ge konstruktiv kritik.Var lärorikt att både få ge och få ta konstruktiv kritik! Ni får gärna ge lite konstruktiv kritik på mina bilder med (:
Denna första vecka på fotolinjen har känts toppen och helt rätt. Är så taggad på ett helt år av fotande och att få utmana sig själv! (:
Nästa uppgift som vi ska redovisa inför klassen är 3 bilder på temat "Vem är jag?", 3 bilder på temat "Fönster" och 3 valfria foton. Dessa 9 bilder ska redovisas på onsdag, så någon dag efter det ska jag försöka lägga upp dem här med (:
Jag har även en fb sida där jag lägger upp och visar mina bilder "Pernilla Einarsson Photography".
Och jag lovar att jag kommer lägga upp handarbetsrelaterade inlägg med! (: stickar på varje fri stund (eller lägligt tillfälle) på den kommande videon :D
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Hej Pernilla ! Vill bara säga tack så himla mycket för videon på YouTube som lärde mej sticka strumpor. Du tog det bit för bit och mycket lättare än att läsa sej till. Nu har jag stickat flera par. Tack snälla. MVH Marie

Svar: Hej Marie!Vad glad jag blir att höra att jag kunnat hjälpa dig att sticka sockor! Ibland är det jätte svårt att tolka ett mönster i skrift och har man ingen som kan visa en så tappar man ju snabbt lusten att fortsätta, där av bland annat som jag började med mina videor (: Är inte alla som har någon i närheten som kan visa hur det ska göras, och då är youtube perfekt :D
Pernilla Einarsson

skriven
#2: Moa Matilda

Sånna fina bilder😻😻😻

Svar: Tack :D
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :