pernillaskreativa.blogg.se - Ny spellista på youtube!

Ny spellista på youtube!

Det ekar lite tomt här, men märker att det ändå är ett gäng som besöker bloggen varje dag! :)
Kommer nog dessvärre fortsätta eka ganska tomt här, med möjlighet att det dyker upp något inlägg då och då, som nu.
Anledningen till att det inte har blivit något bloggande är för att vi har en liten (snart) 5månaders bebis, så hade ingen ork till typ något under senare delen av graviditeten och nu när bebis är här så är jag för det mesta fullt upptagen med att hänföras över hur snabbt bebis växer!
För er som vill se lite mer av vad jag gör så lägger jag upp saker på instagram (Pernillaskreativa) och för er som vill ha koll på nya videor (även om jag försöker komma ihåg att dela det här!) så är det bästa att följa min youtube-kanal (Sök på Pernillaskreativa eller Pernilla Einarsson).

Här kommer iallafall första videon som jag gjort sen i januari!

Stickad hästsvansmössa med flätor :) Och gjorde video med hur man stickar fläta separat så att man enkelt kan hitta om man bara vill vet hur man stickar flätor!
 
Taggar: DIY, instruktionsvideo, pernillaskreativa, youtube;

Kommentera inlägget här :