pernillaskreativa.blogg.se - Hur gick det med mina mål 2018?

Hur gick det med mina mål 2018?

  • Läsa 30 böcker.
Det gjorde jag 😁 hade nog hunnit någon mer, men bestämde mig för o lägga tid på att sticka istället!
  • Få 5000 prenumeranter på Youtube (komma upp i 2 miljoner visningar?)
Hehe, som jag sagt tidigare så kommer jag ha mål med 5000 prenumeranter tills jag får det! Och under 2018 så kom jag iallafall upp till över 4000 prenumeranter och 1,8miljoner visningar 🙂
  • Röra på mig mer.
Detra har jag både inte lyckats med och lyckats med. Var gravid första halvåret av 2018 och hade problem med ryggont så var väldigt mycket tid som spendersdes sittandes eller liggandes. Men sen när vår bebis föddes så började jag röra på mig och träna, och gör der regelbundet nu 🙂
  • Sortera mina tyger.
Jajajaja! Åh vad der har varit skönt att sorterar ut mina tyger, nu är det bara några enstaka tyger som inte får plata i mina 7 lådor. Har sorterar ut och gett bort 5 kassar fulla med tyg till mullsjö folkhögskola, och har 3 kassar till som de ska få när jag lyckas ta mig dit!
Är verkligen underbart att ha rensat och sorterar bland tygerna, blir både lättare och roligare att hitta något att sy saker av.
  • Pröva 5 nya saker
Ja der lär jag ju gjort!
Minst typ 100 saker som jag aldrig gjort innan vår bebis föddes.
Sen prövar jag ju alltid nya saker när jag handarbetar!
  • Odla lagom mycket.
Haha, ja som jag nämde tidigare så hade jag problem med ryggont under graviditeten, så blev ett väldigt tafatt försök att odla, sen hjälpte det inte att det var 1000miljoner grader varm och vår brunn sinade på vatten så jag inte kunde vattna något jag odlade.

Så det var gur det gick med mina mål 🙂 själv är jag nöjd med resultatet! 
Vad hade ni för mål och hur gick det? 😊

Kommentera inlägget här :