pernillaskreativa.blogg.se - Hej min kära blogg

Hej min kära blogg

Oj, nu var det evigheter sedan jag loggade in här! 
Men det kändes fint att logga in och se att jag ändå har ett stadigt gäng följare trotts att jag inte har lagt upp något på nästan 4! månader.
Jag har av personliga skäl inte haft ork eller lust till att skriva på bloggen, lika så har jag inte orkat göra 1 video varje månad att lägga upp på youtube. Men! Jag hoppas innerligt att detta kan tänkas vända i samband med att det blir ljusare ute, och förhoppningsvis varmare :D
För även om jag inte orkat skriva något här eller inte orkat planera för videor så betyder det faktiskt inte att jag slutat handarbeta, utan jag har haft lite projekt på gång hela tiden men de har gått lite långsamt att göra. Fast jag märker mer och mer att jag orkar lägga tid på handarbeten, och läsa böcker (som är min andra stora hobby!). Och det börjar faktiskt klia lite i fingrarna efter att börja plantera nu med! Så ja, peppen börjar smyga sig tillbaka :D

Hoppas ni alla har haft mer pepp än mig under vintern, eller att ni iallafall precis som jag nu börjar få tillbaka peppen :D

Kommentarer :

#1: Anonym

Hej!
Skönt att höra att du är på gång igen. Ibland i livet måste man få ta det lugnt med så få krav som möjligt. Hoppas du hittar tillbaks tillinspirstionen igen. Du har hjälp mig så mycket med dina fantastiska filmer på you tube. 🌸

Svar: Man kan ju inte alltid bestämma och förutse hur man ska må, man får bara vara glad att man inte mått sämre än man gjort (: Men har ju också varit under en mörk och kall period så är väl inte helt ovanligt att man mår lite sämre då! Känns som inspirationen börjar smyga tillbaka, har många idéer som snurrar i huvudet, ska bara förverkliga dem med (:
Alltid kul att höra att mina video är till hjälp, det är något så får mig peppad och motiverad till att göra fler videor! (:
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :