pernillaskreativa.blogg.se - En lugn måndag efter en kväll av kaos

En lugn måndag efter en kväll av kaos

Så.. efter kaoset för att komma hem från huvudstaden (kom hem till mamma kl 4 på morgonen, tack syster och hennes kille som kom och hämta mig i Nässjö!) så hade jag en mycket lugn och långsam måndag.
Sov till cirkus kl 10, spenderade sen större delen av dagen hemma hos mamma genom att kolla på serie och sitta ute på verandan och sticka samtidigt som jag kollade till hundarna.
Sen blev det ett litet snabbt besök hos mormor och sen åkte jag hem. Åt chips, kollade på tv och virkade. Phu..

Idag ska jag, när Peter kommit hem och kan passa Luna, åka till skolan och ställa iordning min plats och ja.. Åka hem igen och planera för lite videor :D
 

Kommentarer :

#1: Amandah Moon

Hoppas du får en toppen dag idag! :)

Svar: Tack (: Och detsamma!
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :