pernillaskreativa.blogg.se - Tryck till tygkassar

Tryck till tygkassar

Det har ju gått sådär med att fota de plagg jag sytt. Men jag fick iallafall med mig min kamera till skolan idag, så jag kunde fota lite när jag tryckte (:
Hann trycka till 4 tygkassar och förhoppningsvis så blir det att trycka fler kassar på fredag!
Men jag ska verkligen försöka få tid till att fota plaggen jag gjort det senaste och även vad jag har på gång. Jag tycker ju det är kul att dela med mig och förhoppningsvis inspirera er, och då är det ju bra om jag faktiskt fotar det jag gjort eller håller på med så ni kan få se det.
Här kommer lite bilder från dagens tryck iallafall (:
 
Såhär kan det då se ut när jag trycker. Bilden på min katt Momo är nog mitt favorit tryck! Fast den med rrådjuren är nog den jag är mest nöjd över att jag gjort (: Jag brukar bara göra mönster med en eller möjligen 2 olika ramar, men rådjuren är det 3 ramar till. Dock hade jag önskat att jag gjort en mörkare grön färg till barren, men får väl försöka blanda till det nästa gång jag trycker rådjuren!
Så nu ska allt bara strykas och sys ihop, sen får ni se bilder på de färdiga kassarna (:

Kommentera inlägget här :