pernillaskreativa.blogg.se - Födelsedagskalas/party

Födelsedagskalas/party

I fredags hade jag över lite vänner som var här och firade min födelsedag (som är om 1 vecka). Hade hur trevligt som helst! Vi käkade tacos och chips, lyssnade till musik och spelade kortspel. Så himla kul när man träffas ett helt gäng och bara umgås.
Och trotts min önskan om att inte få några presenter så fick jag två vinflaskor och en rabarberplanta (: Kan ju inte annat säga än att mina vänner känner mig :D

Tog bara en bild under kvällen och det var på maten, haha (:
 
 
Nu ska jag fortsätta min helg med att dricka lite rödvin, kolla på the big band theory, yoga, plantera min rabarber och går ut och gå en sväng (med andra ord spela Pokémon Go :D).
Vad har ni gjort denna helg? (:

Kommentarer :

#1: ida

Jag har varit på en mässa i Pite som är vartannat år där och vartannat i Umeå. Där kommer det utställare från nästan hela Svedala. Hyfsat spännande och kul. Annars har jag påbörjat på ett par nya spiralsockar.

Svar: Åh vad spännande! Vad var det för typ av utställning? (:Jag känner att jag måste ta tag i och börja på ett par nya sockor med nu när hösten närmar sig (:
Pernilla Einarsson

skriven
#2: Ida

Den heter Nolia mässan. Det är hantverkare, typ de som säljer garn, eller har gjort egna smycken eller gjort egna armband.
Även lusthus/grillkåtor och en massa annat spännande säljs.
Det är mest från Norrbotten & Västerbotten som har vart där men även endel från södra sverige.

Svar: Åh låter som en mysig och givande mässa :D
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :