pernillaskreativa.blogg.se - Bröllop

Bröllop

Under min bloggpaus så har det inte blivit så mycket handarbetat, då jag mest jobbat hela tiden. Men nu har jag semester och känner att jag har energin och motivationen till att handarbeta igen (:
Vad jag håller på att handarbeta just nu får ni se i ett annan inlägg, för i detta inlägg ska jag visa 2 fina bilder på 2 fina kompisar som gifte sig nu i sommar!

Här har ni deras första kyss som gift<3
 
Och deras första dans som gifta<3

Det var en underbart magisk dag och jag är så glad att jag fick vara med och dela denna händelse i deras liv (:

Självklart ska ni få se en bild på mig, i klänning! Jag är inte så förtjust att ha klänning, så jag var faktiskt så fräck att jag bara hade klänningen på mig under cermonin i kyrkan och bytte sedan till shorts och t-shirt till middagen och efterfesten. Och för väl var väl det för det var varmt som tusan!
Klänningen och skorna är köpte på secondhand (:

Kommentera inlägget här :