pernillaskreativa.blogg.se - Julmarknad

Julmarknad

Nästa tisdag (24/11) så ska jag stå på julmarknad och sälja saker jag gjort.. Känns lite nervöst! Tänk om jag inte får något sålt, vad besviken jag skulle bli.. Som tur är slipper jag stå själv på marknaden, mina systrar och min mamma ska vara med och sälja pyssel som de gjort med (:

Och jag hoppas det inte är för kallt, för vi kommer stå typ ute, i 3-4h. Jag tål ju inte riktigt kyla, då jag får eksem av att vara ute i kylan (speciellt om det är fuktigt ute med). Så jag får väl se till att dra på mig termos och vinterjacka och ha med mig något varmt att dricka (:

Marknaden är i "Gamla sågen" i Liared, 24/11 kl 18-20. Ifall någon har vägarna förbi (:
Gick själv på marknaden förra året och köpte med mig glögg, bröd och enbärsdricka!
 
Här får ni lite tjuvkik på vad jag kommer sälja på marknaden (:
 

Mest kommer jag ha spishanddukar till försäljning, men även några små virkade tomtar, lite halsdukar/sjalar, tygkassar och förhoppningsvis några julstrumpor (:
Oooh, ska blir så spännande och se hur det går!!!

Kommentera inlägget här :