pernillaskreativa.blogg.se - Festivaler

Festivaler

Jag är ju nu på Bråvalla och troligen så jobbar jag eller röjer loss till något alla tiders bra band (:Eftersom jag är på festival nu så tänkte jag att jag skulle visa er bilder från en annan festival jag varit på, Peace And Love 2011. Detta är enda andra festivalen jag varit på där jag soviti tält, en hel vecka! Och jag minns att jag var så förkyld när jag kom hem, så jag hoppas att jag har tur och inte blir sjuk under Bråvalla, för jag var ju redan sjuk när jag åkte hit.
 
P&L var i det stora hela en bra festival. Mest minns jag de goda potatisklyftorna med vitlöksdressing, när jag och Peter såg Kodjo Akolor köra stanp-up och att jag och Peter låg och pussades i gräset.
Och jag minns att jag inte köpte någon buss/tåg biljett upp till P&L, för jag skulle skriva om mitt teoriprov 5 dagar innan vi skulle upp, så jag chansade på att jag skulle klara det. Och vilken jävla tur jag hade! För jag klarade teoriprovet med 2 poäng och kunde köra upp till Borlänge. Tur var det för mina vänner också som jag hade lovat att de kunde åka med mig, för annars hade vi vart 4 stycken som inte vetat hur vi skulle ta oss upp till Borlänge.
 
Här kommer en drös med bilder från P&L 2011.
 
Här har vi nästan hela gänget som drog upp till P&L tillsammans. Peter är till vänster, och han hade bra mycket kortare hår då.
 
Vi hade Pirate-camp, självklart med hissad flagg, som någon snodde..
 
Peter och jag, med mitt snygga turkos/blonda hår.
 
Underhållning vid campingen.
 
Utsikten vid campingen.

Sen kom en Borläning som skulle bjuda på butt... Som han ansåg var öl, men härifrån småland så betyder butt sperma.. Så ni kan ju tänka er att jag grina illa när han fråga om jag vill ha en butt!
 
Haha, ja alltså.. Så chamriga camping-kompisar hade vi!
 
Jag ser så liten ut! Fast en var ju bara nästan 19år då.
 
Nöjd nästan 19år var jag, som fick se Ziggy Marley uppträda!
 
Så där hade ni lite bilder från P&L, och jag har tagit med mig kameran till Bråvalla så ni kommer få se bilder därifrån med (:
 
Vilka festivaler har ni varit på? Små som stora (:
 

Kommentera inlägget här :