pernillaskreativa.blogg.se - ÄNTLIGEN

ÄNTLIGEN

Ja nu hoppas jag högt av lycka (eller så högt som det går när man är sjuk..). För nu är min mormorsrute-filt klar, efter 2år så är den äntligen klar (: Och jag har mormorsrute-peppen att tack, för nu tog jag mig verkligen tid att göra massa rutor.

Hur går det för er med era rutor? (: Mormorsrute-peppen pågår ju till måndagen den 6 april, så är ju några dagar kvar.

Här har ni en bild på min filt, och en kudde jag gjort i african flower och min kudde som jag tryckte på KKV (:
 

Kommentarer :

#1: elin

Filten blev väldigt snygg! Och jag kan förstå att det känns skönt att äntligen ha den klar. Ungefär hur stor blev den?

Det har gått rätt okej för mig och min virkning. Ska skicka den där utlovade bilden åt dig snart, bara jag kommer mig för att flytta mina foton från kameran till datorn.

Svar: Den blev ungefär 150x100cm (: Nästan lite lite enligt mig, men det få gå för jag ids inte att göra fler mormorsrutor på ett bra tag!
Ska bli kul att se hur din virkning ser ut :D
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :