pernillaskreativa.blogg.se - Tävling

Tävling

Har börjat och göra julklappar (gäller o börja i tid när man ska göra allt själv) så kanske blir lite dåligt med bilder på saker jag gjort eftersom jag inte kan visa vad jag gör för julklappar då de jag gör till är inne på min blogg ibland. Men ska försöka hinna med lite annat imellan julklapparna!
Men i villet fall tänkte jag se om det skulle vara kul om jag började ha lite tävlingar. Så bara för o se om folk nappar så har jag tänkt börja med något litet. Man har chans o vinna denna tävling genom o skriva sitt namn o mail i en kommentar och sen lottar jag helt enkelt ut priset till någon, sen får man ju jätte gärna sprida budskapet och dela min blogg :) men inget måste!
Och det man vinner är en virkad blomma i valfri färg :)
Och tävlingen avslutas söndag 1/9 kl 23.59, så jag meddelar vinnaren på måndagen.

Kommentarer :

#1: Linda Karlsson

Linda, [email protected]

skriven
#2: Sol

Sol, [email protected]

Kul!:)

skriven
#3: Döden

adnamA, moc.liamg@ggrebregaFadnamA


Hej Pän <3

skriven

Kommentera inlägget här :