pernillaskreativa.blogg.se - Quidditch träning och planerad resa till Warner Bros Studios

Quidditch träning och planerad resa till Warner Bros Studios

Det ekar lite tomt här inne och det har med att göra att jag spenderar mina dagar med att arbeta i trädgården (ni som följer min instagram @pernillaskreativa blir uppdaterade en del om vad som försegår i trädgården).
Men jag lever och jag hinner även handarbeta lite imellan allt trädgårdsarbete, men tyvärr så har jag inte hunnit fota vad jag gör! Istället tänkte jag att jag ska visa bild på när jag tränade quidditch i påskas och tänkte även passa på att berätta att jag och min kusin har bokat flyg till London i augusti och ska då besöka Warner Bros Studios!!!
Gissa om jag längtar tills dess!!! Började läsa om alla Harry Potter böcker (för typ 7 gånger) för ett per veckor sedan och har snart läst ut Halvblodsprinsen. Var 4,5 år sedan jag läste böckerna senast och jag har hunnit glömma så mycket, och har nog kollat på filmerna väl många gånger för jag får hela tiden för mig att saker och repliker ska dyka upp i böckerna, men när de inte gör det så inser jag att det är från filmerna jag fått det. Framför allt hade jag glömt bort vilken humör det är i böckerna, alla dessa tokigheter som man sitter och skrattar högt till när man läser! Ja, jag är helt förälskad i dessa böcker fortfarande och jag räknar med att räkna om dem mååånga gånger.
Och självklart ska jag och min kusin ha ett ordentligt Harry Potter-maraton innan vi åker till London, så det kommer bli riktig Harry Potter pepp innan resan :D

Här har ni en bild på mig, en blivande sökare!
 
 

Kommentera inlägget här :