pernillaskreativa.blogg.se - Raglantröjor

Raglantröjor

Nu har vårpeppen börjat slå rot i mig för igår på morgonen, innan klockan ens hunnit bli 9, så hade jag både sytt klart en raglantröja som legat halvfärdig i flera veckor och dessutom hunnit sy en till raglan tröja! Och den andra jag sydde kommer användas flitigt, då färgerna är mina favoriter och dessutom matchar min logga ;)
Jag kommer att denna oväntade vårpepp gärna får hålla sig i, för jag har så himla mycket saker jag är sugen på att knåpa ihop.
 
Tröjan jag sydde klart först är en varm mysig grå tröja (: 
 
Och så har vi min nyblivna favorit! Så jäkla nöjd med de. Var länge sedan jag kände mig såhär riktigt nöjd över något jsg knåpat ihop. Och dessutom att den kommer användas mycket gör mig ännu mer nöjd (:
 
Luna undrar vad jag håller på med..
 
 
Har ni drabbats av vårpepp än? (:
 
 

Kommentarer :

#1: Fredrikapåvinden

Verkligen superfina tröjor! Jag älskar att sy sånt som kommer användas myyyycket! jag har också så himla mycket mer energi nu och det känns såååå härligt!

Svar: Ja men är extra kul när man faktiskt kommer använda ett plagg man lagt ner tid på!Det är sjukt vilken skillnad det gör att solen tittar fram! Jag har gått upp vid kl 7 varje morgon och sytt nu i en veckas tid, och jag hoppas det håller i sig ett bra tag till för känns så härligt med en sådan sypepp :D
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :