pernillaskreativa.blogg.se - 3 saker som upptar min måndagskväll

3 saker som upptar min måndagskväll

1. Sortera bilder. Har tänkt att passa på att skriva ut bilder på jobbet, för just nu har vi halva priset på framkallning. Så jag har gått igenom 12år och drygt 23 000 bilder, slutresultatet har blivit närmare 3000 bilder. Men har tänkt försöka rensa igenom lite, för nu tog jag med precis alla bilder som jag kände för så det är nog många snarlika bilder. Så får se hur många bilder det blir till framkallning! Sen får det bli en stor second hand runda framöver, så jag kan fynda fotoalbum :D
 
 
2. Lyssna på mashup musik. Har fastnat helt på det, är en så härlig blandning av all musik som man hör på radion hela tiden.
 
3. Varva bildsorterandet med att spela Overwatch med Peter. Jag spelade en hel del CS när jag var yngre, och detta är typ samma sak fast mycket roligare! Annars är jag inte så mycket för att spela tv/data-spel längre, utan jag föredrar att läsa eller handarbete. Fast jag har ju hört att de gamla play station spelen Crash Bandicoot ska komma ut i en remake! Så då kanske jag fastnar framför tv ett tag!
 
Vad upptar er måndagkväll? (:

Kommentera inlägget här :