pernillaskreativa.blogg.se - Äntligen vinter

Äntligen vinter

Så som det är ute nu, så ska det vara när det är vinter! Ett par minusgrader och massa snö <3
Har varit hos mamma ett par dagar, och när vi varit ute och gått med alla hundar så har jag passat på att fota både naturen och de stolliga hundarna.
 
Min fina Luna tycker det är hur kul som helst med snö, och trotts att hon är en lite pälsboll full av energi så lyckades jag få henne och sitta still i några sekunder så jag kunde få lite bilder på henna.
 
 
Men smidigast var att helt enkelt lyfta upp henne och ha henne i famnen, och då kunde jag få fina bilder på oss tillsammans.
 
Sen skulle mamam hjälpa mig att fota pannbanden jag gjort som jag ska lägga upp videor på youtube. Och jag fick idén att mammas hundar skulle vara med på bilderna, slutade med att jag hade en stor kelgris i knät och att vi skrattade som tokar mitt ute i skogen.
 
(Mössa, sjal, torgvantar, pannband och blommig tröja är alla plagg som jag gjort själv.)
 
Jag hoppas att snön kan hålla i sig ett litet tag till iallafall (:
 

Kommentera inlägget här :