pernillaskreativa.blogg.se - Tema JUL är igång

Tema JUL är igång

Nu har första spellistan på temat JUL kommit upp på min youtube (:
Stickad tomteluva, it is!
 
 
Har idag även filmat till ytterligare en video på temat JUL som kommer komma upp under december. Så det jobbas för fullt med det här temat så jag verkligen har en ny video/spellista till varje tisdag! Har fortfarande 3 kvar jag behöver filma, men känns helt okej. Och nu är temat äntligen igång! Har väntat länge på att få dela med mig av dessa videor. Så nu hoppas jag att ni stickar många tomteluvor tills nästa tisdag, då nästa spellista kommer upp (;
 
 

Kommentarer :

#1: Fredrikapåvinden

Vilken rolig idé! Jag är sååå peppad på julen just nu!

Svar: Jag har jobbat på denna i månader, så känns skönt att det faktiskt är igång nu (: Och perfekt att första snön kommit med så man får riktigt med julkänsla :D
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :