pernillaskreativa.blogg.se - Bildbomb från Öppet hus

Bildbomb från Öppet hus

Igår var det ju då öppet hus i skolan, och det var hur kul som helst! Mina kollegor var bland annat där och fick pröva på att trycka med min mönster :D Kul för dem att kunna pröva på det som jag alltid pratar om att jag gör i skolan.
Så här har ni dem in action (:
 
Här har ni mig in action (:

Och hur det såg ut när jag började förbereda för att trycka.
 
Nere i aulan hade kost och form linjerna utställning av sina verk. Jag hade ett par grejer i utställningen (:
Min pokéboll syns ganska väl mitt i allt, och det var kul för när jag var nere en sväng och kollade på allas grejer så såg jag flera som stod och fotade min pokéboll :D
 
Nu blir det lite närmare bilder på mina grejer.
Först ut är Emma hjärteälg, där jag skrivit ut bilden på älgen som hon målat och skrivit ner en förklaring till hur detta mönstret kom till.

Höghatt som jag sydde av möbeltyg förra våren.
 
Coiffe som jag gjorde klart i höstas.

Min virkade midsommarkrans som är så fin :D (har video på hur man gör den, klicka här)
 
Förra året konstprojekt, en slipsklänning med matschande väska. Även min stockade hatt från förra året och ett par tofflor tovade av mammas hund Nims päls och blåfärgad ull.
 
Närmare titt på klänning, väska och hatt.
 
Närmare titt på tofflor Nim.
 
Och till sist, min pokéboll med Pikachu :D Som hänger fint i trappen hemma hos mig.
 

Kommentera inlägget här :