pernillaskreativa.blogg.se - Teneriffa, fredag. En dag att minnas.

Teneriffa, fredag. En dag att minnas.

Fredagen var den mest minnesvärda dagen under veckan som vi var på Teneriffa. För den dagen gifte sig min mamma och styvpappa! Och jag är så oändligt tacksam att jag faktiskt följde med på resan, för fy vad jag hade haft ångest över att missa deras bröllop (ska tillägga att det inte var bestämmt att de skulle gifta sig när vi bokade resan).

Sen känner jag mig väldigt hedrad, för klänningen mamma bar är klänningen som jag sydde till Sofie (min lillasyster) när hon tog studenten i sommras :D Och klänningen jag har på på mig har jag sytt med, och ja det var liiite motvilligt eftersom vi skulle ha rosa på oss.. Men är riktigt nöjd med min rosa klänning, som jag även fick sy mammelucker till (kan visa närmare bild på klänning och mammeluckar vid ett annat tillfälle)!
 
 
Och det var allt jag hade att visa från Teneriffa (: Framöver så ska det bli lite sammanfattning på alla handarbeten och videor jag gjort under 2016 och så ska jag även berätta om vad som kommer hända under 2017!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :