pernillaskreativa.blogg.se - Hem till kylan

Hem till kylan

Min tanke var att jag skulle uppdatera er lite på bloggen under veckan som jag var på Teneriffa, men internetet krånglade så mycket på min systers dator så jag tänkte att jag istället får uppdatera er lite i efterhand (:

Vi landade på Teneriffa på lördag eftermiddag, men först fick vi mellanlanda i södra Portugal pga att det var hårda vindar så de var tvungna att tanka..
Det var lite mulet när vi kom fram till hotellet, men det var ändå varmt, sådär lagom för att jag inte ska svettas till döds.
Vi gick ganska direkt ner till havet och bara gick längs med stranden.
 
Jag hade på mig mina fina blommiga shorts som jag själv sytt :D Och shortan, som egentligen är Peters, hade jag på mig varje dag, haha.

Denna byggnaden är hotellet som vi har bott på de senaste gångerna vi varit på Teneriffa, denna gången bodde vi dock på ett annat hotell, som hade som radhus istället för lägenheter. Så där vi bodde nu såg inte lika fint ut på utsidan som detta hotellet, men det var våldigt fint och mysigt att bo i små radhus. Och vi fick bo mitt emot varandra (vi var 8 stycken på denna resan så vi hade 2 lägenheter).
Och här sitter jag och chillar på en parkbänk mitt i centrum (:

Kommer komma fler inlägg med lite bilder från när vi var i "Monkey Park", resan upp till Teide (vulkanen), chill bilder och bröllop (de som följer mig på instagram har redan fått en tjuvtitt från detta)!

Kommentera inlägget här :