pernillaskreativa.blogg.se - Ny favoriten

Ny favoriten

Jag har haft lite problem med värk i svanken, så jag har inte kunnat ha på mig skärp. Istället fick jag plocka fram mina hängseln, som var väldigt enkla och tråkiga så jag gav mig ut på jakt efter nya lite fräsigare hängseln. Och jag lyckades hitta ett par som verkligen var precis så som jag vill ha dem! Det är ju inte ofta det händer (:
 
Såklart har jag plockat fram kläder som matchar bra med hängseln och jag gillar denna stilen :D
 
Momo ville såklart mysa lite (:
 
 
Här ser ni då min skojta och väst jag sydde till maskeradfesten jag var på tidigare i höstas. Då var jag utklädd till en 70talist. Och skorjtan och västen går i min smak, så kändes som bra "maskeradkläder" att sy (:
 
Det är lite kul, för är precis samma fiskbensmönster på hängslerna som på västen, bara att hängslerna är ltie ljusare som ni ser (: Detta kommer vara mina favoritkläder att ha ett tag fram över!
 
Självklart måste en ju ha skor som matchar också! Mina secondhandfyndade skor åkte fram med (: Kändes bra att jag lyckades matcha ihop något som dessa skor passar till (: Och så ett par mysiga stickade sockor på det nu i höstkylan.

Kommentera inlägget här :