pernillaskreativa.blogg.se - Dubbel regnbåge

Dubbel regnbåge

Det fick vi skåda nu ikväll. Skulle bära ut en sak i garaget och när vi går ut så möts vi av inte mindra än 2! fantastiska regnbågar. Första gången på länge som jag fått se två färgglada regnbågar pryda himlen.

Självklart ska jag dela med mig av denna vackra syn, fast dock inte lika fantastiskt som det var att de det på riktigt. Har fått redigera bilderna överdrivet för att regnbågen ens ska synas vettigt på bilderna, så nu kan ju låsas som att det bara är regnbågar ni ser på bilderna (:
 
 
Dehär 2 sista bilderna är samma bild fast den övre är redigerad så att regnbågen ska synas, och den undre är helt oredigerad. Så ni kanske kan tänka er varför jag var tvungen att redigera bilderna.. Så det bästa hade varit om ni vart här och sett dem (:
 
Taggar: dubbelregnbåge, regnbåge;

Kommentarer :

#1: elin

Åh, vad länge sedan jag såg en regnbåge! De är så fina, men verkligen svåra att fånga på bild, vet att jag har försökt med det jag också x-antal gånger, med varierande resultat.

Svar: Ja de är ju verkligen helt magiska, och helt otroligt svåra att få någon vettig bild på!
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :