pernillaskreativa.blogg.se - Halloween-party

Halloween-party

Igår var jag på halloween party, och så klart så har jag ju sytt min dräkt själv (:
I somras när jag var i borås så hittade jag ett par hel festliga skor och sen när jag skulle köpa tyg så hittade jag ett tyg som jag tyckte skulle passa jätte bra till skorna, och detta blev sen min idé till en halloweendräkt. Och sen när vi var i Prag på lär-känna-resa med skolan så hittade jag massa billigt tyll som jag använt till dräkten med.

Så jag var discotjej, inte så skrämande kanske men jag tycker det bara är kul att få klä ut mig (:
Och nästa helg blir det en annan dräkt som jag kommer sy själv, och min kompis Jennie ska sy en likadan! Kan ni gissa vad vi ska klä ut oss till? Ni kan få 3 ledtrådar, vi ska se lika dana ut, vi ska vara en tjejveriation på dessa personer och vi ska ha stora fluff.
 
Här är iallafall hur jag såg ut igår, och så bjuder jag även på en bild på min pojkvän som var utklädd till viking (hans dräkt sydde jag förra året till en gandalfutklädnad, som vi klippte av den så det blev en vikingatröja till årets utklädnad) och min kompis Jennie som också har sytt sin dräkt, Zombi Bell. (:
 
 
Taggar: DIY, halloween, sytt;

Kommentera inlägget här :