pernillaskreativa.blogg.se - Halloween-party nr 2

Halloween-party nr 2

Var ju på halloween-party förra helgen och då var jag ju utklädd till disco-brud. Denna helgen var jag och min kompis Jennie utklädda till den kvinnliga versionen av bröderna fluff, med andra ord var vi systrarna fluff! Och det passade ju bra med våra namn med för bröderna fluff heter ju Järry och Pärry, så vi blev Jänny och Pänny, haha (:
 
Vi har sytt våra klännignar själva och slipsarna har jag virkat, sen så tog vi bara vitt linne under klänningen och svarta thigts (:
 
 
Vi fick mycket beundran över vår utklädnad, och jag tycker det är bra mycket roligare att klä ut mig till något kul som det här än något som ska se "sexigt" ut, så som många tjejer gör..

Vad var ni utklädda till på halloween? (:
 
 
Taggar: halloween, sytt, virkad;

Kommentera inlägget här :